Sandra - Colins mamma

En lugn dag

Kategori: Familjeliv

Idag tog vi sovmorgon. Väl förtjänt tycker jag. Vi har plockat upp det sista och tagit ner allt som ska till förrådet. Nu är det inga uppackade kartonger alls. Vi åt köttbullemacka till lunch i lägenheten. Underbart att sitta vid ett köksbord. Sen har vi bara plockat. Ätit korv med bröd till middag och kollat lite tv.

Imorgon blir det en vilodag tror jag. Christian åker bort med en kompis till sthlm och jag ska till barnmorskan nio. Vid lunch ska jag och Johanna gå och kolla våra lägenheter ska bli kul och visa min samtidigt kolla hur det går för henne i hennes lägenhet. Sen måste jag fixa lite småsaker på stan typ beställa babybox och hämta den och lite sånt. Ska stryka gardiner och sätta upp dom lite småsaker kan man göra sådär själv annars så gör vi allt tillsammans det är viktigt tycker jag så att jag inte bara gör så som jag vill ha det utan att vi båda är överrens :)

Just nu har jag sjukt ont i magen så att jag ska lägga mig och sova. Snart är det helg och efter helgen flyttar vi in på heltid. Då ska vi ta det lugnt, fixa lite hemma njuta och sova i vår nya säng innan bebisen kommer.

Avslutar med att stolt visa bilder på mina fina småsyskon. Ha det bra :D

EMMY



JESSICA



DAVID



FIA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: