Sandra - Colins mamma

Fix!

Kategori: Familjeliv

Idag ska det fixas. Jag klev upp i skaplig tid för att hinna med allt idag. Jag har duschat och gjort mig klar. Inte sminkat mig dock eftersom huden är helt förstörd. Även om jag använder mineralsmink så måste man kanske vara utan någon dag. Tänk om ett par veckor kanske man kan sola igen. Gissa om jag har sparat på tiokronor. Det är inte så att jag vill bli brun men jag vill inte vara grisrosa och blendade vit. Huden är helt kass och det läker toppenbra om man solar typ två ggr i månaden. Inga finnar och prickar. 

Snart ska jag gå och kolla om det finns tid att färga ögonfransar och ögonbryn på söder skulle behövas. Sen ska jag kolla om det finns tid och göra slingor vilket inte kommer att finnas. Handla massor med saker som jag glömt och förträngt. Efter det ska jag andas.

Funderar på att göra ansiktsmask och peeling ikväll så man känner sig fräch tills imorn. För då ska jag till Johanna på party:D Kanske köper någon klänning jag kan ha på mig med man vill ju gärna vara så snygg man kan bli iallafall.

Ha en toppendag alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: