Sandra - Colins mamma

Förkyld

Kategori: Familjeliv

Sitter och fryser i vardagsrummet. Känns som om jag håller på att bli sjuk, småfebrig och ont i halsen. Jätte tråkigt allt blir bara extra jobbigt då.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra innan jag ska till Christians familj och fira jul. Ta det lugnt kanske så att man inte blir jätte dålig. Jag orkar verkligen inte bli sjuk speciellt inte när Ville är här och min man åker ju till Luddvika imorn. Stannar till tisdag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för det händer ju inget speciellt i mitt liv just nu. Bebisen har sovit hela morgonen. Inte likt den men den hade hicka nyss. Skönt med ett livstecken. Man ska ju inte vara orolig men vem blir inte det då?

Ha en fortsatt trevlig lördag i det fina vintervädret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: