Sandra - Colins mamma

Fullt upp

Kategori: Familjeliv

I Söndags så kom Christians syster med familj och hans mamma förbi och åt lunch sen gick hans tåg 14.20 och deras 14.30 så det bar av till tågstationen. Kul att hinna träffa dom tre ggr nu när dom var här. Sen åkte jag hem till pappa. Vi knäppte kusinkort och sånt sen åkte jag med fia och jonas för att äta middag hos mammas flört i bönan. Det var verkligen supertrevligt och han hade ett väldigt fint och toppmodernt hus med alla möjliga coola saker. Han är också mycket trevlig och vänlig. Toppenkille!

Igår gick jag upp tidigt och ut med Ville. Sen fixade lite hemma innan mamma kom förbi. Sen kom fia och jonas. Vi åt köttfärsås och spagetti till lunch. Den åkte lilla Villebus med mamma och dom andra gick till stan. Strax efter det ringde Louise och Alice så jag gick till stan och fikade med dom. Tjejerna följde med mig hem någon timme efter rundan på stan. När dom gått så kom Fia M och Madde och åt middag, lassagne. Under tiden jag lagade maten så kom en kille och köpte mitt högtalarsystem och dvd. Toppen! Nu är det klart iallafall. Sen kollade vi anna ankas jul innan dom åkte hem. DÅÅ fick jag supermagsjukeont i magen och kräktes trodde jag skulle ligga och kräkas hela natten MEN till min stora förvåning vaknade jag klockan fem och var helt frisk. Underbar känsla.

Tog en långsam morgon diskade tog ut alla sopor och sånt. Efter det bakade jag knäck. Plöttsligt var klockan mycket så jag fick springa till barnmorskan. Lika trevlig som vanligt. Bebisen har fixerat sig och hade hög puls strax över 170 och den har alltid legat på 139 - 142 men det var inte farligt sa hon men hon såg inte helt säker ut. Bebisen sparkar som vanligt iallafall. Tänk att jag bara ska dit en gång till. Nu får någon dra ur proppen för det är slutbadat!

Sen gick jag till stan impulshandlade lite sen har jag åkt runt med Johanna massor. Sen nu har jag varit hemma bara och Christian kom hem. Han har varit hos mina småsyskons morbror Fredrik sen i Söndags. Han är sjuk men skönt att han är hemma igen:D

Nu ska vi se robinsson. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: