Sandra - Colins mamma

Gott nytt!

Kategori: Familjeliv

Gott nytt år! Idag fyller också min bästa Johanna år! Grattis nu är du också 20 :)

Idag har jag haft sovmorgon. Ovanligt? Näe men det får man ha nu när man kollar film hela nätterna plus att vi måste vila oss sen får man inte sova hur man vill. Eller? Det kommer säkerligen bli ett 2010 barn. Det är bra för barnets skull. Fylla år tidigt och sånt.

Ja det är då 6 dagar kvar nu. Vi har börjat att äta gröt på morgonen. Nyttigt för mig men inte för Christian som bara rasar i vikt hela tiden han ser snart ut som han kommer från ett koncentrationsläger.

Just nu sitter jag mest och stirrar på datorn. Ska börja göra mig lite klar till kvällen snart. Springa ner på stan kanske och sen ta en dusch måla naglarna och sånt. Sen är får man väl ta något att äta kanske ska laga pannkakor. Sen blir det klä sig och fixa hår och smink sånt är så kul när man har en anledning.

Nu laddar vi för ett toppenår 2010 eller hur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: