Sandra - Colins mamma

Hahaha

Kategori: Familjeliv



Haha här är en bild alla minns. Avslutningen i nian när jag råkade bli jätte fläckig av brun utan sol. Var tvungen att göra en soldusch med den mörkaste färgen.

Sitter just nu i stan hos pappa och väntar på att min mormor och hennes gubbe ska komma och hämta mig. Vi ska till IKEA och köpa nå muggar. Nu har sista flyttlasset gått. Bara städsaker kvar från lilla och säng och sånt från mig sen är det klart. Snart är det tisdag och då flyttar vi in :)

Kommentarer

  • sofia säger:

    haha gud hur du såg ut. :P



    Jonas och jag kommer gärna och kika på lägenheten ikväll om det skulle kunna funka? :)

    2009-12-12 | 13:01:56
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Minne för livet. Men roligt sådär i efterhand.

    2009-12-12 | 22:28:00

Kommentera inlägget här: