Sandra - Colins mamma

Idol

Kategori: Familjeliv

Just nu sitter jag och tittar på idol som dom flesta andra. Har haft en lugn och trevlig dag med Johanna. Vi har kollat min lägenhet. Åkt och tittat på hennes lägenhet, kollat hennes mammas nya bostad, hem till hennes pappa med saker och sen tog vi en tur på stan. Sen har jag gjort ingenting mest bara suttit gått en vända till lägenheten. Är rätt slut i kroppen bebisen var riktigt bråkig inatt jag hade superont och domnade bort i benen. Nu är det lugnt i magen men jag fryser, har ont i huvudet, öronen och i halsen. Typiskt jag vill inte bli sjuk nu.

Vill så gärna gå och lägga mig och sova men sänggrejjorna är i tvätten så jag får vänta. Har svårt att hålla ögonen öppna. Nu vill jag bara att det ska bli tisdag så vi kan flytta in helt. Det ska bli så underbart att kunna få in lite rutiner och sånt där och framför allt bara vila upp sig innan bebisen kommer.

Imorn kanske man får träffa Emmy med. Hoppas det för det känns som om det var läge sedan. Saknar dom andra knattarna med.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: