Sandra - Colins mamma

Jätte trött

Kategori: Familjeliv

Idag har jag varit hos pappa packat lite saker kom inte in i min lekstuga heller för att hämta bord och stolar jag tänkte ha i barnrummet. Jag blir jätte arg för min lekstuga är full med sand både utanför och innuti. Den är liksom totalt förstörd. När mamma bodde hemma så fixade hon alltid där sydde gardiner och fixade till det jätte fint. Det är inte Jessica och Davids fel att det ser ut så för dom förstår inte att man inte får ha sand överallt om ingen säger till dom. Dom får liksom göra som dom vill så jag tänker inte skälla på dom. Barn som har totalt fri vilja har det inte bra för dom kan inte uppföra sig någonstans och är dom hos kompisar sen så kommer dom tro att man får ha sand inomhus där med och göra som man vill eftersom dom får göra det hemma. Inte mitt problem snart får man försöka koppla bort det där när man flyttar helt slipper se det och har min egen familj att tänka på.

Nu längtar jag massor efter bebisen! Aa men iallafall så har vi flyttat nästan alla mina saker till lägenheten. Imorgon blir det gardiner och lite sånt så att det ser ut som om någon bor där. Synd att jag har noll ideer om hur jag ska inreda barnrummet. Det är jätte fina tapeter och sånt men sängen ska ju stå bredvid vår i början. Jag ska aldrig låta barnet sova i vår säng så barnsängen får vara vid vår. Vi tänker inte ha skötbord där heller utan lägger en skötbädd på tvättmaskinen istället. Bra att ha nära till vatten och sånt :)

Har ätit tacos till middag det var verkligen supergott sen har vi förståss tittat på bonde söker. Nu ska jag bara kolla runt lite innan jag ska krypa ner i sängen och kolla arga snickaren & stockholm alanda tills jag somnar. På tisdag flyttar vi in på riktigt WOOOHOOO!!!!

Imorn går jag in i vecka 36 spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: