Sandra - Colins mamma

Juldagen / Idag

Kategori: Familjeliv

Ja vi var ju upp på juldagen och åkte till mina kusiner det var trevligt, efteråt åkte vi till mormor brorsa eller nåt och där stannade vi också i evigheter. Jag som tyckte att jag bredde på tid tills jag skulle komma hem tre så var jag ju BARA 4 timmar sen när jag kom hem fem för hade jag åkt tåg skulle jag kommit hem ett. Hade varit sent det med tycker jag då. Stressade in i duschen och gjorde mig klar innan vi åkte hem till Christians mamma, hennes kille var där med. Supertrevligt. Fick god glögg och tittade på tv en stund. Det är en sån lugn och mysig stämning där och hon är alltid så tacksam att man kommer hon blir så glad.

Efter någon timme gick vi över till Christians kompis som bodde en bit bort. Vi pratade kollade lite dator och lyssnade på musik. Vi var sammanlaggt 6 st det tycker jag är lagom. Vi åkte hem fem i ett så jag kom väl i säng halv tre kanske.

Hade sovmorgon till 20 över tio idag helt otroligt skönt. Var ut med sopor och gick till ica och handlade frukost. Sen har jag inte gjort mycket bara tagit det lugnt.

Idag ska vi nog till valbo och handla kamera och kolla soffbord och matta. En kamera är en prio eftersom man vill gärna ha lärt sig funktionerna innan bebis kommer men iallafall äga en. Jag tror att vi ska åka med Fredrik och Elin. Trevligt:D



11 dagar kvar till beräknad födelse. Helt ofattbart men endå en härlig känsla. Ska tvätta kläderna senare idag och sen får man börja kolla var man har allt som man ska ha med sig kanske :P Det är svårt att vänja sig vid tanken så därför är väl ingen av oss speciellt nervösa ännu. Det kanske kommer snart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: