Sandra - Colins mamma

Kungsängen

Kategori: Familjeliv

Nu kommer dom med den nya sängen. WOOHOO!!! Vad skönt vi ska sova inatt. Här med flyttar jag ur min väska som jag bott i 13 år. Nu bor jag på ett ställe och kommer alltid att göra det. Toppen.

Igår så fungerade inte vår frys eller vår sovrumsdörr. Gavlegårdarna kom typ på tio minuter efter att vi ringde. Dom sa att det skulle komma två firmor som skulle fixa sakerna och hörde om det var ok att dom tog huvudnykeln. Självklart! Men när vi kom hem hade det inte varit någon här. Hepp...

Sen skulle någon speciell människa som ska in i Christians nya lägenhet komma och mäta och strula. Så vi skulle äta sent. Jag skulle steka korv med bröd med efter nästan 30 minuter var inte ens stekpannan ljummen. F! Då var man ju döhungrig med. Det gick på en liten platta. De två näramst väggen funkar men man måste ju ha en spis som funkar om man ska bo här. Sen Kan man ju inte storhandla man vill ju ha frys som funkar då. Isbitar till julmusten och jag som har längtat typ hur mycket som helst efter att kunna ha brocoli hemma.

Jaja nu ska vi skruva säng. Emmy ville vara här en liten stund utan mamma så hon kommer hit och leker lite. Man kanske borde köpa hem papper och pennor om det kommer småfolk på besök.

Ha en bra dag

Kommentarer

  • Malin säger:

    Grattis gumman! Välkommen hem :) Dock förstår jag att det är frustrerande att inte ha en fungerande frys. Hoppas sängen är kanon bra :) Saknar dig! Puss och kram

    2009-12-15 | 22:40:33
    Bloggadress: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: