Sandra - Colins mamma

Ny vecka

Kategori: Familjeliv

Idag har jag tagit sovmorgon hade grymt ont i magen och ryggen inatt trodde jag skulle dö. Nu är det lite bättre iallafall men vist känns det att det bara är 9 dagar kvar.

Jag har massor med projekt idag. Jag ska tvätta. Sen vill jag till stan handla ett par linnen på hm sånna amningslinnen. Sen måste jag köpa en mössa till bebis för det är det enda jag inte har. Ett fodral till nya kameran måste jag med ha för att den blir nog lätt repig. Borde gå till banken med och kolla om man kan byta och lite sånt hur man gör om man ska öppna sparkonto till bebisen. Sen sist men absolut inte minst så måste jag verkligen åka hem till pappa och hämta en byrå, sängen och en spegel så att man kan måla det och ha någonstans att lägga bebisens saker för det har inte jag nu ingen förvaring alls.

Nä nu ska jag fixa lite innan jag ska till tvättstugan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: