Sandra - Colins mamma

Plöttsligt..

Kategori: Familjeliv

så fick jag tillbaka alla mina läsare. Kul. Det har verkligen varit botten på statestiken den sista veckan. Jag sitter hemma och gör ingenting. Jag är helt slut trött så att det skriker om det. Förkylningen har stannat av i en och samma fas vägrar bli bättre. Men men.. Jag får överleva.

Nu har vi bokat tvättstugan i två dagar. Det är toppen. Ska tvätta barnkläder och alla kläder som har gått åt dom här två veckorna vi bott här på heltid. Sen ska man ju packa bb väska, och Ville väska så det är klart. tänkte handla pannkakor som man kan ha i frysen och ta med lite sånt.

Jag måste verkligen åka och hämta sägen någon dag och mamma får ta med sig vagnen nästa gång hon åker. Det är mycket nu men man måste ju kolla så allt finns liksom känner mig stressad. 10 dagar kvar. De ni!

Ska nog packa upp kameran senare. Har bestämt mig för att läsa hela manualen. Jag förstod inte så mycket när jag provade den i affären sen så vill man ju få så bra bilder som möjligt. Spännande.

Fisk och skaldjursmosaik - låter lite chick i brallan. Aa så sa han eirnst på tv nyss. Jag tycker inte han är speciellt bra men det finns faktist inget annat att ha på just nu.

NU ska jag kolla vad min sambo gör om han somnat i tvättstugan eller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: