Sandra - Colins mamma

62 dagar

Kategori: Familjeliv

Nu är det 62 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Vi går in i vecka 31 idag och nu är lungorna helt utvecklade så nu ska den bara hulla på sig lite så kan h*n få komma sen. Det är väldigt mycket att tänka på nu allt snurrar runt i huvudet. Men det är bara skötbord och småsaker som man ska komplettera med till bebisen och sen saker till lägenheten får vi kolla när vi flyttat tror jag. Ja jag vet inte om jag har skrivit det men vi ska flytta till hamiltongatan en toppenlägenhet. Jag ska börja jobba mer nu med. Jag har slutat på tele 2 och jobbar bara för kommunen nu. Ska börja på nätter nu ska bli superskönt! Massor med pengar. Funderar på att spara till en bra kamera för man vill ju kunna ta massor med bilder under barnets uppväxt!

Allt känns verkligen toppen nu och det är så roligt att verkligen all släkt och vänner väntar på vår lilla bebis.

Nu kanske man ska lägga sig snart. En ny dag imorgon nya möjligheter och man kanske blir lite Ville ledig vem vet :P?

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: