Sandra - Colins mamma

Barnkalas

Kategori: Familjeliv

Sitter nu och äter popcorn, dricker bubbelvatten och har små fötter som trampar runt. Jag tror att bebisen har starkare benmuskler än mig. Det gör faktist ont ibland. Det blir en Louis Jr pappa upp i dagen.

Idag har det varit barnkalas på Djungel City och alla barn var nöjda och sånt. David lurade upp mig i den största labyrinten. Jag är ju inte så smidig så jag trodde jag skulle fastna men det gick bra.

Nu ska jag varva ner och krypa ner för imorn bitti ska jag åka och gratta min Jessica som fyller 5 år. Måste göra det innan hon går till dagis för sen har jag fullt hela dagen med saker jag ska göra.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är i gävle inatt.. eftersom Jessica fyller år. Men ska inte du vara med på kalaset idag?

    2009-11-16 | 08:22:03
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: