Sandra - Colins mamma

Härliga fredag

Kategori: Familjeliv

Imorse gick jag upp åtta och åkte till pappa. Jag bakade saffransbullar med mandelmassa. Dom blev poppis:) Jag träffade Johanna vid 11. Vi åkte till stan och gick runt. Jag är inte så himla rolig att ha med någonstans. Jag pustar och frustar, går som en framtung hjulbent pingvin och har ständig mjölksyra i hela kroppen. Jag är lycklig endå det är trotts allt bara 40 dagar kvar. Vi kollade runt åt lunch och fikade mina bullar. Sen gick jag hem och Johanna tog bussen.

Christian var hemma och fixade med sin xbox 360 han sålde idag. När han var iväg på det så träffade jag Eric och Johanna i trappen och Anna och pratade lite med bästa grannen :) Hon är så trevlig Agnes mamma.

Nu tittar jag på idol och mår illa för att jag ätit så mkt godis och julmust. Ska försöka neutralisera med lite skogaholmslimpa och oboy kanske. MUMS

Ha en fortsatt trevlig fredag kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: