Sandra - Colins mamma

Idol

Kategori: Familjeliv

Vi var till valbo och tittade på idol. Det bästa var reflexerna. En massa småttingar som skriker och fjantar sig och "artisterna" sjöng dåliga lugna låtar. Det var väl en upplevelse för flickorna så vad gör man inte då. Caroline tror jag en tjej hette som sjöng dom sa att Anders Bagge hade fallit på knä när han hörde henne sjunga, själv skulle jag vilja stoppa mina knän i öronen ush var det skar sig i öronen det lät fruktansvärt.

Sen åkte vi till max och åt. Där var det kaos familjedag men dom hade ansiktsmålning och ballonger så det var poppis. Sen hann dom leka lite hemma hos mormor innan pappa kom och hämtade Jessica. Efter det har Emmy och jag inte gjort så mycket tills mamma kom hem igen och skjutsade hem mig. Nu är jag astrött.

Men man ska väl hoppa in i duschen och sånt och byta kläder för det ryktas om att vi ska ut och äta ikväll. Mycket trevligt tycker jag. Vi lär väl passa på nu innan bebisen kommer. Jag tror absolut inte att det blir svårt att hitta barnvakt men det kanske är så att man inte vill gå hemifrån då :P Vem vet.

Man kanske ska sätta lite fart då försöka sminka över min jätte finne jag fått på hakan :O

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll allihopa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: