Sandra - Colins mamma

Måndag

Kategori: Familjeliv

Nu är det måndag igen och jag har haft en behövlig sovmorgon fast man har ju hunnit äta frukost och tittat på våra bästa år. Det är tråkigt och grått väder ute vilket jag inte gillar. Det är nog inte så kallt iallafall. Vad som helst bara det inte blåser säger jag.

Jag ska åka och hämta Ville med två tåget åker tillbaka efter det. Jag vet inte riktigt när då. Med 18 tåget kanske.

Jag har inte så mycket att skriva just nu eftersom det inte händer så mycket jag ska bara ta det lugnt annars idag skulle jag tro. Man borde kanske åka och fixa med alla saker hos pappa men det hinner jag nog inte idag. Får se om jag får något mer jobb i veckan annars får jag hålla mig hos pappa och fixa.

58 dagar kvar tills det blir bebis. DE NI ;) Det är snart det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: