Sandra - Colins mamma

Taxi

Kategori: Familjeliv

Snart kommer taxin och hämtar mig ska åka hem till världens finaste och sova. Jag tycker att det är skönast att sova där. Lugnt och sen så skönare säng och närmare till jobbet. Börjar bli riktigt trött nu. Har inte varit något jobbigt alls att vara barnvakt. Vi har haft disco i mitt rum med discolampor och musik. Sen la dom David innan dom åkte. Jessica och jag har tittat på körslaget. Hon somnade själv i soffan så det var inga problem. Efter det har jag bara suttit och lyssnat på massor med bra musik i spotify.

Gäsp.. Nu vill jag åka och sova innan jag ska upp och jobba 7 - 21 imorgon. Det är på min hemma avdelning så det ska inte vara några problem.

Godnatt

Kommentarer

  • sofia säger:

    Du skrev att du kasnke skulle till mamma på måndag men jag tycker du ska komma senare i veckan då jag är hemma, ska vara i gävle imorgon. :)

    2009-11-08 | 12:13:56
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: