Sandra - Colins mamma

Vecka 33

Kategori: Familjeliv

Ja nu är jag inne i vecka 33 på torsdag blir det 34. Det är bara 44 dagar kvar nu så man börjar få lite panik med allt för man vet inte om man har glömt att göra något eller så. Men det ordnar sig nog. Tänk att själva bebisen väger 2 kilo nu och är 44 lång. I min mage:O vem kan tro att en sådan stor bebis får plats i min mage. Christian var i den storleken om inte mindre när han föddes. Han måste ha varit en riktig sötnos. Det kommer den här lilla med bli. Åh vad jag längtar tills att jag får träffa vår bebis. Myys. Fick inbjudan till 20 års fest på nyårsafton. Jag hoppas verkligen att jag kan komma dit och äta iallafall. Men vem vet, man kanske ligger och trycker då :P


Ja sådär ser bebisen ut nu :) Nu ska jag se de sista minutrarna på paradise hotel och sen ska jag sova. Eftersom vi ska till elgiganten imorgon och så ska jag duscha med mitt nya schampo. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: