Sandra - Colins mamma

Ajjjaaajjj aaaaajjj!!

Kategori: Familjeliv

Ja jag har superont i magen. Vette tusan vad det är för det blir mer och mer och alltid efter jag ätit. Sen har jag ju mått illa i typ en vecka nu och ont i skallen. Inte roligt, inte varit fri en enda dag. Undra om jag börjar få ont i njurarna igen. Det suger vad arg jag blir att allt ska komma tillbaka igen. Inte bra för plånboken det eller.

Annars har Colins farmor, faster, hennes kille och snart storasyster S-M. Japp det är sant Colin ska få en kusin åh så roligt. Bara att vänta på att dom flyttar hit nu då! Vi fikade umgicks och lekte massor. Snacka om att man är otränad. Funderar på att boka ett pass imorgon eftermiddag så man kommer igång. Får ta fulmjukisarna då..

Nä nu ska jag passa på att andas lite medans Colin sover. Ush det gör bara ondare och ondare i ryggen. Vill verkligen inte betala massa pengar för onödig sjukvård igen.

Har tagit massor med bilder idag orkar inte lägga in dem. Det är endå ingen som läser min blogg. Hehe.

Kommentarer

  • Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon säger:

    Tack! och vilken söt liten kille du har! Colin är ett jättefint namn också, fanns på vår lista också :)

    2010-04-10 | 20:42:20
    Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: