Sandra - Colins mamma

En dusch

Kategori: Familjeliv

Tänk att en dusch kan pigga upp så mycket. Nu känner jag mig som en ny människa. Har fått ont i huvudet men det är nog vädret. Tråkigt att solen gått i moln. Ska göra mig klar och se om mormor ringer. Vill gå och köpa bord stol och pall. Sen handla resten men måste ha barnvakt och bil så får kolla det där. Är så ivrig nu förstår ni att göra fint i Colins rum. Han ska bland annat få det här:






En tripp trapp hylla med plastlådor som han kan dra ut själv senare med leksaker, en taklampa, tavellister och massor med tavlor på släkt och vänner <3 kommer bli så fint. Igår köpte vi bokstäver han ska ha på dörren och han fick en brio skallra av pappa.

Till oss ska vi köpa en soffa till hallen med korgar under sen en byrå till sovrummet. Sen får jag vänta till nästa månad innan jag kan handla mer. Unnade mig en picknickfilt igår också.



Kommentarer

  • frida & william säger:

    Jaa skit gott blev det, hehe :D Vilka fina grejer ni ska köpa till Colin :) Så roligt o köpa saker till barnrummen, man önskar att man hade obegränsat med pengar och yta haha :D kram

    2010-04-27 | 12:47:31
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • Linda - mamma till Liam säger:

    Så liten :)

    Liam är precis 8 månader :)

    2010-04-27 | 13:12:32
    Bloggadress: http://lindaperssonn.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    det där köket har Nellie, det är nog bland et bästa vi införskaffat oss. hon älskar det. och ja med :D

    haha kram

    2010-04-27 | 20:59:42
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: