Sandra - Colins mamma

En promenad i regnet

Kategori: Familjeliv

Nu har vi kommit hem efter en liten runda i stan. C köpte en matta och en skjorta till sonen :) Det spöregnar ute och lillis tyckte om att ligga och kolla upp på oss och allt runt omkring så han var vaken nästan hela tiden. Nu sover han. Tog ett par bilder med kanske ni får se sen om jag kommer för det.

Nu ska jag nog ta en dusch och sen laga mat, för en gångs skull. Det blir osttortilini i ostsås med bacon. Massor med gott, hoppas jag. Senare är det lyxfällan som ska bli kul. Just nu på tv är det en gris som ska göra konster haha så söt!

Blev lite depp idag när jag fick sms av Johanna. Jag som väntat på en tjejkväll imorgon så är hon fast där borta. Det går ju inga flyg inte tänkte jag på det när jag kollade nyheterna imorgon. Det kunde ta flera veckor innan hon kommer hem. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: