Sandra - Colins mamma

Fått en bil

Kategori: Familjeliv

Idag har det hämt mycket. Vi åt frukost sen gjorde jag mig klar, bäddade städade lite, dammsög med min ergorapido, bakade chokladmuffins och diskade. Plattade håret sen sprang vi ner på stan jag och Colin. Var där några timmar träffade min syster och gick ett varv. När vi kom hem åt pojken och gick sedan ut en sväng med pappa och handlade. Jag lagade krovstroganoff och macaroner. Senare ska vi äta lax med franska örter och potatisskivor i ugn, gott.

Pappa sa idag att vi fick en bil som står på hans gård. Den går säkert att laga rätt lätt om man vet hur en bil funkar. C och jag ska fundera lite på det. Räkna ut om det är värt och lite så. Jag hoppas!

Har hittat en blogg idag med som jag bara älskade att läsa. Den handlar om en tjej som fått tre barn hade värre mage än mig. Hon beställde gratis dietprodukter och gick ner 16 kg  på två månader. Kanske inte jag ska gå ner 16 kg då väger jag bara 36 men platt mage kan jag gärna skaffa mig. Läste att det var många som tackade henne för tipset och hade provat själv. Om det är gratis skadar det nog inte att prova.

Sen har vi haft det jätte roligt här hemma. C drog i Colins byxor och släppte då drog han sen suck sen om och om igen exakt likadant. HAHAHA såg superkul ut. Han skrattade också mycket och pratade mer än någonsin. Nu sover han middag och C lagar mat. Jag latar mig. Ovanligt? Näe. 

Om det blir lika fint väder imorgon vill jag ta med familjen ut på promenad och kanske köpa en glass och mysa i solen. Det gör Johanna hela dagarna. Längtar jätte mycket men hon och jag ska ha myskväll på fredag. Laga god mat äta lite godis dricka gott och se tv och snacka skiit! åh Johanna kom och rädda mig från den tråkiga vardagen.

Näe nu ska jag läsa vidare om dieter och kanske hitta någon som passar mig. - Mage + muskler = supermamma Colin ska inte behöva skämmas över mig i sommar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: