Sandra - Colins mamma

Finaste skapelsen

Kategori: Familjeliv

Är han inte det vackraste ni någonsin skådat så säg. Herre gud vad lycklig jag är, jag har världens finaste barn.





Mamma älskar dig <3

Nu ligger han och sover här i min famn i sin nya fina smurfpyjamas han fått av min farmor. Jag ska krypa ner jag med eftersom jag ska tvätta sju imorgon. Efter det kanske det blir en roadtrip med min bästa faster. På kvällen kanske Madde agerar stand in och vi går ut en sväng för en snackis. Jag vill ju inte sabba när det skulle vara grabbkväll här hemma. Får väl vara med mamma annars. När C äntligen ska ha hem någon kompis sådär och ha trevlig så blir allt sabbat. Askmoln är inte poppis hos mig.

Godnatt

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    Han är ju så underbar! Vill träffa han NU. SYnd att man ska vara sjuk... :(

    2010-04-16 | 09:15:28
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: