Sandra - Colins mamma

Förändring

Kategori: Familjeliv

Japp nu har det blivit lite förändrig. Jag har bytt sida i soffan. Christian sitter nu på sidan med armstödet. Funkar helt okej för mig faktiskt. Man kan halvligga skönare på den här sidan. Vi har inte spikade platser i soffan bara det att vi har våra datorer på den sidan man sitter på eftersom laddaren alltid sitter i uttaget.

Iallafall, nu ska vi kolla guldfeber och äta dubbelnogat och dricka kaffe. Åh vad gott. Sen ska jag sova för jag ska vara på sjukhuset klockan nio imorgon. Lite nervöst faktiskt. Får se om polisen kontaktar mig imorgon med, undra vad som kommer hända med det. Hoppas dom tar fast den idioten som gjorde sådär mot mig;(

Läs min blogg imorgon. Då kommer det ut en massa fina bilder på Colin jag ska lägga in sen knäppa lite nya kort på honom då. Lite dåligt med sånna just nu bara att man inte hinner med riktigt. Om ni lättare vill hålla koll när jag skriver inlägg så klicka på knappen här till höger där det står följ mig med bloglovin, Busenkelt!



Lägger in en bild jag lånat från min lillasysters blogg www.sofiahanden.blogg.se det är min söta lillasyster Emmy på bilden saknar henne. Saknar alla mina 4 småsyskon. Klicka på länken och läs om min lillasysters liv som frisörstudent och frisk sjuk. Hon har även en kategori med sjukdomshistoria från den tid hon hade tumör i magen fram till nu. Superintressant.

Kommentarer

  • SYSTER säger:

    Tack för länkningen. :) Kommer på onsdag så hoppas jag kan tträffa er då!

    2010-04-05 | 22:48:00
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: