Sandra - Colins mamma

Går o går

Kategori: Familjeliv

Jag tjatade med mig C på promenad. Gick till barnens hus kollade bilbanor och så nya vagnen! Den blev godkänd så det är bara att handla den i juni. Efter det handlade han 5 st blueray fiilmer på maxi så åt vi korv och tog en mjukglass på vägen hem. Hur gott som hälst. Stannade till på willys och handlade ersättning och lite sånt.

Nu är vi hemma efter 4 timmars promenad men verkligen superskönt och kul att man får sällskap annars är det tråkigt att gå och gå tycker jag.

Nu ska jag vila fötterna lite innan det blir middag och bänka sig framför tvn. Det är bästa tvdagen. ONSDAG!! Colin sover fortfarande i vagnen så det kan han gott göra en stund till så han blir en glad liten krabat ikväll. Måste ringa pfv imorgon och tjata till mig några turer. Jag har bara åtta timmar den här månaden det går ju inte. :( Vill ha några dagar till iallafall. Nätter hälst typ 6 st då är jag nöjd.



Den här bilden tog jag imorse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: