Sandra - Colins mamma

Karusell

Kategori: Familjeliv

Det känns som att jag åker karusell. Ser dåligt, allt snurrar. Mår illa men har inte ont i magen och inte huvudet heller. Det forsätter snurra även när jag blundar. Är inte trött. Vad kan det vara?

Ska berätta vad vi gjorde igår. Jag tog en promenad till konsum handlade mjölk och tulpaner mitt emot. Sen gick jag hem fixade oss och åkte till Colins farmor. Vi stannade där till åtta. Åt påskmat, tårta och godis. Efter Det gick vi hem till C´s kompis P och hans familj. Åh vad fint dom hade hemma. Allt var perfekt. Trevliga barn och en ödla. Så gullig man ville ha en egen för stunden om man säger så. Såg film och pratade fram till småtimmarna. Då åkte vi hem och däckade hela familjen.

Imorse var det F1 så jag och Colin gick hem till min farmor, farfar och min hund Ville ( Han vill inte följa med mig hem så han får bestämma själv var han vill vara ). Fikade kollade tv och så. Fick två bingolotter tack!!! Nu ska jag vinna färgfemman ikväll!!

Colin sover middag och jag ska försöka vila lite kanske det går över. Det är fruktansvärt obehagligt. Kom när jag var hos dom och vill inte försvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: