Sandra - Colins mamma

Latjo lajban

Kategori: Familjeliv

Colin och jag har varit ut på lite skoj. Jag klädde på oss och gick till ÖB köpte en tandborste för tio kronor och gick hem. Lagade köttbullar och överkokta makaroner. Inte gott. Mamma hämtade mig och Colin därefter. Kollade på en superfin lägenhet på sörby ängar. Kanske hon flyttar dit en vacker dag? Vi åkte direkt till mina kusiner och fikade typ hur gott som hälst pratade lite och åkte till maxi. Nu är vi hemma och pojken sover i sitt babyskydd med kläderna på, tröttis. Många kollar avundsjukt på en när man går runt med Colin på maxi. Då känner man ju sig lite extra stolt. Ja vist håller jag med att min son har det lilla extra. Han är inte som alla andra bebisar, han är den sötaste. Jag var jätte rädd från början att jag skulle få en pojk. Den enda söta pojken var ju min lillebror David. Inte ett enda pojkbarn tyckte jag var söt. Fula feta och inge hår. Men jag fick en lång och smal med hår. Dessutom har han runda fina ögon som man drunknar i. Ibland har man tur :D

Ikväll ska vi äta hamburagre ser det ut som. Gott! Sen bara vara hemma och mysa. Imorgon är det en ny vecka och då ska jag ut och promenera massor! Ska banne mig uppnå den nya mammamodellen: Slim Sandrah ;)

Idag har jag och Crille varit tillsammans i 1 år och 8 månader. De ni! Son, Hund & Lägenhet. Underbar tid <3



Ja nu kan ni sitta och vara avundsjuka att just jag fick det finaste barnet som någonsin skapats <3

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Din son är skitsöt måste jag säga! :) Men min son är världens finaste enligt mig ;)

    2010-04-11 | 19:31:13
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: