Sandra - Colins mamma

Nattvandring

Kategori: Familjeliv

Kom nyss in. När Ville och jag skulle öppna trapphusdörren hörde jag min granne G i den andra så jag väntade. Hon skulle fixa lite så vi hängde på henne. Var hos henne en stund och sen gick vi ut och släppte hundarna. Dream ( hennes chihuahua ) tyckte inte om V medans han var helt galen. Hon är verkligen en pangbrud. Hon sprang och ville hade hennes bakdel på huvuden och hon sprang med frambenen mest haha stackarn. Lämnade hennes hund och pratade i trapphuset en stund. När vi skulle gå in följde han med henne istället. Lilla Ville är kär. Superkul att kunna prata av sig lite för vi tänker ungefär lika och kan prata hur länge som hälst.

Nu ska jag hoppa i säng innan jag ska upp med sonen igen. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: