Sandra - Colins mamma

Pang, pang..

Kategori: Familjeliv

Ja här smäller det som vanligt. C spelar tvspel och det är liksom inga ljud jag gillar. Det blir ju inte bättre av att han har världens hemmabio system. Ja nu är det tyst iallafall. Colin har vaknat och ätit lite och somnat igen. Konstigt att han är så trött idag då. Det blev iallafall två barnfilmer inköpt idag. Bilar och Ice age 3. Själv vill jag ha alla typ tusen till barnfilmer. Undra om man ska sattsa på att bara ha bluerayfilmer eller dvd också. Hmm får höra med han som bestämmer mig kvittar det.

Nu sitter vi och testkollar lite. Snart börjar arga snickaren och sen blir det andra avenyn. Sen lite paus och fuskbyggarna ( webbtv ). Sen natti natti. Det blir gröt för mig idag. C ska äta lax och jag har ätit för mycket av det helt enkelt klarar inte av att äta det. Kanske man klämmer en muffins och ett digestive till kaffet sen då. Det är ju trotts allt lill lördag.

Har lite ändrade planer. Tänkte ta det lugnt april ut. Träna så mycket jag hinner gå minst en långis om dagen och dra ner så mycket som möjligt på onyttigt. Sen blir det hårt i maj och snyggt till slutet av juni. Sandrah skärpning...

Jag är ingen poet men skulle jag trycka ihop en text med hjälp av sinnena så skulle det bli typ såhär: I ett mörkt vardagsrum i centrala Gävle sitter jag med min degmage som känns lite väl degig. På tvn är det barnfilm och min sambo ler glatt. Ljuset är så konstigt så det är mest tänderna som syns på honom. Det sprider sig en lukt här inne av bland annat fotsvett, var, sur mjölk och kiss. Ja det är så med bebisar. Just den här bebisen ligger och sparkar mig nu så måste sluta...




Drunkar i dina blå

Kommentarer

  • Jacqueline, 18 år och blivande mami säger:

    SV: Tack för ditt svar :) Det är lite krångligt det här med kläder då man inte vet hur stor eller liten ens barn kommer vara, men samtidigt kan man inte hålla sig från att köpa kläder.

    Hoppas allting är bra med er och er lilla prins!

    2010-04-14 | 22:27:51
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    gud vilka ögon, han kommer ju charma varenda tjej ju :D



    sv: tack tack söta du :D

    2010-04-15 | 20:57:15
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Åhh så söt man kan vara, Colin är så sööööt! <3

    2010-04-15 | 22:27:11
    Bloggadress: http://coconutkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: