Sandra - Colins mamma

Rubrik

Kategori: Familjeliv

Nu har jag varit i stan med Colin en stund. Hälsade på min pappa, faster & co på jobbet. Fikade och gick runt. Colin njöt nog när så många vill släpa på honom, lilla dunderklumpen. Handlade lite och gick hem. Handla, handla, handla. Det enda man gör, fast det är oftast bara mjölk eller potatis sådär.

Det är verkligen iskallt ute men jag ska ta mig en till promenad till affären igen köpa ersättning. Efter det ska jag bara sitta och sitta. Ska äta kycklingklubbor och ris. Dom såg inte goda ut alls innan de las in i ugnen kan jag säga. Fick kväljningar. Får se hur mycket sånt man får i sig. Känner mig faktiskt rätt mätt hmm..

Kanske bjuder på en ny bild senare det visar sig.



Mötte föresten grannen ovanpå i trappen. Hon hade ju en typ hur söt bebis som hälst och var jätte trevlig. Bebisen var bara tre veckor och var mini. Colin blir ju en klump om man jämför. Haha tänk vad big han kommer bli när hans kusin föds och Felicias lillebror kommer. ÅÅhh han blir så stor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: