Sandra - Colins mamma

Shoppingrunda

Kategori: Familjeliv

Halv 11 hämtade Annika oss. Vi åkte till owes där jag köpte tre glasburkar till: Ersättning, makaroner och spagetti. Blev jätte fint. Köpte också, en ********* till Johanna, fiberdukar mm. På Ikea handlade jag två blomkrukor med gröna blommor i och plast tallrikar med lika muggar, ni vet sånna där som varje barnfamilj äger.

När vi kom hem gick jag och hämtade ett paket till Colin. Han fick bland annat en mjuk sak med en spegel så nu har han legat massor på mage och tränat och även vänt sig från mage till rygg. Så nu kan han båda. Duktig kille.

Nu sover han och jag har diskat och fixat med burkarna. Nu ska jag fixa med blommor och ut med det gammla. Jag struntar i om det kan växa upp en orkidé i en kruka med bara jord det ser för stökigt ut för att jag ska ha något dylikt i fönstret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: