Sandra - Colins mamma

Sola

Kategori: Familjeliv

Jag ska gå och sola snart. Ska se om mina finnar försvinner lite mer då. Ge mig sommar så att man får fin hud av att vara ute istället. Slippa 1 kg foundation för att se någorlunda ok ut. Colin och C står och tittar ut genom fönstret. Det enda sättet att få honom lugn. Han är lite smågnällig. Det får man vara. Jobbigt att inte veta varför bara men vi tror att han är trött.

Senare idag ska jag handla en kassa bok och lite så. Gå en långpromenad och andas!! Handla lite påskägg tänkte jag och lite godis man kan ha i hönan hemma. Bara det påskpytet jag har. Nästa år kanske man fixar lite påskris annars så gillar jag inte pynt och prylar tycker det blir så stökigt.

Oj vad ledsen han blev. Jaha det var hungrig han var. Dum jag känner mig att jag inte provade det. Han hade ju nyss ätit en flaska så. Aja nu kanske han somnar.

Nu ska jag tvätta av mig lite och springa iväg åh så skönt det ska bli!

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Sola vill man ju göra. så man känner sig lite brun inför sommaren. hahaha :)Hoppas dessa finnar försvinner snart på dig! kan inte vara så roligt :(

    2010-04-01 | 16:17:14
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: