Sandra - Colins mamma

Sova middag

Kategori: Familjeliv

Just nu ligger boysen och sover och jag tittar konstigt nog på hockey?!

Min lillasyster tycker att det är dålig uppdatering här idag så jag får väl skriva lite då. Idag har jag: städat, tvättat, diskat, bäddat, duschat, laggt Colin och matat honom x antal gånger och fixat med alla blommor här hemma. Nu finns det inte mycket att hitta på. Är själv lite trött, har en svacka. Blir väl så när man vaknar tidigare än vad man brukar.

Mamma kommer förbi senare. Undra när för sen krockar det med middag, bad mm.

Nu vaknade minsta sötnosen, tittar på mig och suckar. Hur ska jag tolka det? Han riktade snabbt sina ögon mot hockeyn.



Nu ska vi leka lite.

Kommentarer

  • Tess säger:

    sötnosen =)



    vill du ha lite L-koder sandrah ? ;)

    2010-04-17 | 17:31:31
  • Snart pappa. säger:

    Härlig bild =)

    2010-04-17 | 18:43:13
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/
  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    Skönt att höra att det finns flera exempel ..

    Ja, det är verkligen frustrerande med folk som enbart fokuserar sig på ekonomi osv när dom inte ens känner en. Lika så vad jag ska göra och inte göra .

    Skillnad om det hade vart någon man kände liksom.Någon som kanske känner en och vet hur det ligger till ..

    Men ekonomin ska man nog inte lägga sig i allt för mycket tror jag, varesig man känner personen eller inte.

    Jättefina bilder på Colin förresten ! Kram

    2010-04-17 | 19:56:58
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: