Sandra - Colins mamma

Syster

Kategori: Familjeliv

Efter att jag ätit frukost kom mamma och hämtade oss. Åkte till dollar och köpte fyra nya blomkrukor eftersom jag mådde så illa av att ha olia blomkrukor i samma fönster. Sånt är så fult. Köpte lite mer saker lite gardiner till sonen och sådär. Handlade blommor på willys så fint här hemma nu kanske kommer bilder senare? Sen stannade min lillasyster Emmy här. Vi åt pannkaka, gick till boulongern, köpte glass, lekte i lekparken igen, gick hem och satt på balkongen och blåst såpbubblor, strykt gardiner, ätit pizza, blåste lite mer och lekt med Colin.

Nu är C ute på promenad, jag ska diska och äta matlåda sen är det väl tv om en timme. Imorgon ska jag upp tidigt och ut, ut, ut! Ska hem till pappa och ta kort på min ena cykel också. Ska sälja den så fort som möjligt.

Har en liten gnällis på golvet så ska nog söva honom nu. Kanske det blir ett inlägg senare idag? Det visar sig :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: