Sandra - Colins mamma

Tröttis

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag stänga av datorn. Är riktigt trött och mår fortfarande illa. Ska kolla på guldfeber och sen sova. Min lilla pojk ligger och sover här bredvid. Vi ska byta till pyjamas sen men det är inget brottom. Han är jätte trött nu tror jag.

Imorgon hoppas jag att vi får hem startpaketet från goboken. Colin kommer älska leksakerna lika som alla andra saker han har. Lite bortskämd med massor av leksaker. Saker som prasslar och låter är jätte roligt. Imorse när vi gick förbi spegeln så gjorde han pussljud med munnen. Hur sött är inte det då? När han ligger på mage så ålar han sig runt och han vänder sig också. Väldigt tidig och duktig kille säger de på bvc även våra extra bvc tanter såsom min mamma och hennes kompisar som jobbar på bland annat andersberg. Jag är så stolt. Att ha en bebis är inte svårt det är bara mys.

Idag när jag var på stan såg jag en bild på Colin uppsatt då han hade massor med hår. Hehe olik sig han är min lillskrutt.



Näe det finns ingen sötare hur mycket folk än försöker. Nu ska jag lägga ner. Vi hörs imorgon med massor med nya fina bilder och bus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: