Sandra - Colins mamma

Två lik i badrummet

Kategori: Familjeliv

Japp jag har två lik i badrummet. Två blommor som ska bort. Ska fixa lite snart men är lite trög idag känner jag. Det är nog vädret som tar min energi.

Colin ligger på golvet och leker. Han vill nog upp snart är lite gnällig. Idag har han supergulliga barbapappakläder som han fått av min kompis Sofia. Det verkar som det är kallt ute idag så kanske jag håller mig inne. JA mamma kommer idag. Kanske hon kan skjutsa mig till typ plantagen så kan jag köpa blommor.

Hehe Colin ser jätte rolig ut. Han ligger och pussar på sig själv i en spegel han håller i. Sötnosen. Själv sitter jag som en slashas i soffan och dricker ljummet kaffe. Har svinont i ryggen. Från nacken ner i svanken är alldeles klen i armarna känns som att jag kommer bli förlamad. Ska nog boka ett friskispass nu direkt.

Ska gå till morfars grav senare nu och plantera lite fint och tända ljus. Vill att det ska vara fint där. Det var ju
nån som hade planterat nått ogräs där tidigare så det såg vildvuxet ut och det gillar inte jag. Fint ska det vara. :D

Barnet ropar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: