Sandra - Colins mamma

Vårpromenad

Kategori: Familjeliv

Jag somnade till filmen idag. Träffade min trevliga granne och pratade med henne ett bra tag innan jag hoppade in i duschen. Diskade, plockade och bäddade innan vi åt lunch. Fixade håret och tog en långpromenad till Södra Bomhus där Colins farmor bor. Tog knappt en timme. Helt lagom. Det blev sent så vi tog bussen hem. Åt middag och nu sitter jag här. Colin har somnat om. Jag småfryser och kollar lite på tv. Kanske ska lägga mig i tid idag.

Sitter och längtar tills sommaren när Tessan ploppar sin bebis och Colins kusin kommer. Ska bli så kul att kolla på dom. Sen vill jag verkligen ha sommar så vi kan byta ut vagnen som har punka igen. Grannen har ju en sådan vagn och festas med den fina när jag får dra min.. Näe ska inte klaga jag har tur som fått en sån fin vagn och den är toppen för Colin, smidig och så.

Jag har inte lagt in några bilder. Hinner inte. Blir kanske imorgon. För en vecka sen hade jag igenomsnitt 150 läsare om dagen nu har jag 14. Jag vet inte vad jag gjort för fel. Men men.

Nu ska jag gosa familjen.

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Godmorgon. Underbart med vårpromenad! jag och emma har gått väldigt många promenader och det är uppskattat!:)

    2010-04-14 | 05:51:02
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: