Sandra - Colins mamma

Ville

Kategori: Familjeliv

Jag tog en promenad för någon timme sen med Ville gick ner vid polishuset runt brynäs och hem via staffansbron. Helt okej runda inte lång men inte för kort. Nu har jag typ mjölksyra i hela kroppen. Lite träningsvärk i benen också, toppen! Blir ju många promenader nu när Ville är hemma igen. Det är synd är att man inte kan powerwalka med V. Han drar och ska nosa överallt.

Fick köttfärsås och spagetti till middag supergott. Tessan åt det med men en skillnad var det: HON FICK CHOKLADMUFFINS TILL EFTERRÄTT. Snacka om avis! 

Sen jag kom in har jag bara suttit och pratat med G i tele och sen glott på den här J! hockeyn. Så skulle dom dra till med en extra period plus att dom krånglar så tiden stannar. Jag vill ju se andra avenyn men får snällt vänta.



godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: