Sandra - Colins mamma

Ingen kurs

Kategori: Familjeliv

Idag är det torsdag, det betyder i vanliga fall hundkurs. Idag skulle min farmor och farfar (som är fosterföräldrar till Ville) komma med honom och skjutsa oss dit. De fick punka på släpvagnen på vägen så dom hinner inte hit i tid. Inget man kan göra åt. Jag hänger med dom hem till pappa istället och firar min lillebror igen. Hoppar stuttsmatta kanske :D Annars gick vi till fjärran och träffade min kusin och faster. Var där med dom ett tag sen kom Crille & Emil så jag flyttade över till dom när A & A åkte hem. Nu ska vi äta mat sen blir det väl till fridhem och sen ska jag ta min promenad. Ska göra samma imorgon och sen är det ju nattjobb så då vet jag inte om jag orkar. Ska gå varje dag jag inte sover på morgonen har jag bestämt nu.




Vad vädret kan slå om snabbt. Igår var man tvungen att ja jacka skor långtröja och långbyxa idag satt Colin bara med blöja på vägen hem från badet. Han har sprunigt runt hela tiden. Han vägrar sitta ska bara stå stå och gå.

Kommentarer

  • Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] säger:

    nä det var bara jag och annen (hon med den dansk-svenska gårdshunden). Men det var super för man fick så mycket hjälp :)

    2010-08-06 | 09:06:26
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/
  • SOFIA säger:

    Gud vad söt jeans jacka! Vilken snygging! Får man hälsa på imorgon?

    2010-08-06 | 22:07:17
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: