Sandra - Colins mamma

Lördag

Kategori: Familjeliv

Igår orkade jag inte skriva något helt enkelt. Var till IKEA med mormor och det blev många tusenlappar mer än vad jag tänkt eftersom inte det skåpet jag skulle ha fanns. Fick ta ett par andra som var jätte fina. Lite mognare stil. Mycket annat som inte fanns men jag orkade inte kolla var ju där i 3,5 timme helt död när jag kom hem. Hämtade min telefon på posten och så var det bara myskväll.

Idag ska det nlog byggas ihop här med lite hjälp. Det kommer bli så fint och äntligen kan man börja bjuda hem vänner och bekanta utan att skämmas för att det är fult och tomt. Ska försöka fixa lite mer saker i början av veckan då mamma är här. Måste bli frisk med för nu börjar det verkligen ta på krafterna.

På måndag ska jag troligtvis få lite bukt på håret också så ska jag sola ett par gånger så är man ny människa. Så fint hemma blir toppen. Hoppas man får lite jobb också så man kan överleva i oktober också.



Min nya telefon, hade jag fattat hur den funkar hade den varit JÄTTE rolig.



2 st sådana skåp blir det i vårat vardagsrum nu. Köpte en hel bil med saker men orkar inte visa allt.





Sötnosen imorse.

Kommentarer

  • Sandra - blivande mamma i Mars 2011 säger:

    Vilka snygga skåp ! Är sugen på att åka till ikea och bränna lite pengar men vi måste rensa lägenheten först och bestämma vad vi ska ta med till nya lägenheten :)

    2010-08-28 | 20:24:49
    Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: