Sandra - Colins mamma

Mittinatten

Kategori: Familjeliv

Har nyss rondat och annars har det varit en ok kväll/natt. Blev lite skrämda när en hylla rammlade ner bara men klart man blir det där det dunsar sådär. Längtar hem till mina killar så otroligt mycket. Jag ska verkligen njuta av den sista veckan i augusti. Har suttit och kollat på resor. Hittade en resa för hela familjen 6150 kronor med hotell och resa. Helt okej tycker jag faktiskt och det skulle inte vara omöjligt. Jätte fint hotell och lägenhet så det är spis och sånt. Det gillar vi. Då kan man laga lunch själv och äta ute på kvällen. Bara ligga och mysa vid poolen, bada, sola, pussas, kramas, ta en promenad och bara vara oss. Ja det lutar kanske mot en resa. Måste övertala min sambo bara. Vi ska ju åka på långresa nästa vinter och då kan det ju vara bra att testa flyga en kortare resa inna ndet blir 15 timmars. Men det går nog bra och den resan längtar jag så otroligt efter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: