Sandra - Colins mamma

Shopping

Kategori: Familjeliv

Vi är fortfarande sjuka så det händer inte mycket här. Tänkte visa lite av det vi ska handla den här lönen:


Abc tavla till Colins rum



Ett badrummsskåp



Lampa till hallen mot Colins rum så det inte blir så mörkt när Colin ska sova i sitt rum.



Lampa till köket (ÄNTLIGEN)



Ojj den hade jag vist redan beställt ;)



Två sängbord till sovrummet


Tavellampa, ska ha en tavla till vardagsrummet med.


2 tavellister som ska vara ovanför Colins säng



Massor med ramar i olika färger som ska stå på listerna ovanför Colins säng.


2 st stora fina vitrinskåp till vardagsrummet


Spotlights till virtinskåpen.

Sen lite saker utan bild: en bänk till köket, ett par tavlor till köket, en klocka till köket, massor med olika förvaringslådor, rullgardin till Colins rum, nya gardiner till alla rum, överkast och lampor till vårat sovrum och lite mattor.

Vad fint vi kommer att få!

Kommentarer

  • Sandra - blivande mamma i Mars 2011 säger:

    Mamma gick upp runt 8-10kg med oss barn så man kan ju hoppas att man ärvt hennes gener! Jag känner mig större och magen märker jag av speciellt när jag ätit men jag är glad att vågen inte ändrat på sig än ;)

    2010-08-26 | 13:12:43
    Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
  • M säger:

    OJ, här ska det shoppas loss =)

    Vart har du sett tavelramarna i olika färger? Dom va jättefina =)

    2010-08-26 | 13:20:19

Kommentera inlägget här: