Sandra - Colins mamma

Tacos - bebismat?

Kategori: Familjeliv

Idag åt Colin tacos med oss. Han fick köttfärs ( utan krydda såklart ), riven ost, gräddfil och en sweet chili annanas som det inte var salt i. Han älskade det! Han älskar all mat vi äter men ogillar matburkarna. Men nu har jag lite dåligt samvete för han får kväljningar hela tiden. Jag vet inte om det är något som fastnat och irriterar. 

Just nu ligger min skatt på golvet och leker med en uräten bilpåse och har roligare än någonsin. Det är lugnt här hemma ikväll och jag ska ju snart till jobbet. Jag är jätte trött så jag hoppas att jag får mycket att göra. Det ska verkligen bli skönt med att få sova två nätter nu efteråt.

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    Åh vill träffa han nu!!



    Åh tänker ni också åkta till turkiet? :) Vilka skor är det du menar?? Hoppas de är dem jag tror men vet inte rikgit. jobba lugnt!

    2010-08-08 | 21:11:18
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/
  • SOFIA säger:

    jaha okej hade hon de gamla eller den nya sorten? jag köper de lätt! Hoppas det är rätt storlek. Okej det lät ju jätte billigt vad hetter hotellet? hoppas ni kan åka då :)

    2010-08-08 | 21:25:18
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: