Sandra - Colins mamma

Tisdag

Kategori: Familjeliv

Så var det tisdag och dagarna står still. Igår var jag med mamma, mormor, Emmy och Fia till Valbo. Verkligen superskönt att komma hemifrån. Handlade en lampa och en ljuslykta till vardagsrummet och sen fick jag ett par lennings av mamma som är jätte fina! Tack tack! Sen blev inte kvällen toppen tills vi blev ensamma uppe då vart det trevligt igen. Det är inte skittrevligt hemma eller ja när vi bara är familjen men annars så är inte jag så taggad på att vara hemma. Längtar efter egentid tillsammans med Chrisian och Colin. Vill verkligen ha tillbaka mitt hem nu! Jag klättrar på väggarna och är så sjukt trött på allt det här.

Idag ska jag till Johanna en sväng och sen vet jag inte vad som händer. Någon som vill bjuda hem mig så är jag på? Bara att ringa. Vi flyr gärna hemmet alla tre så mycket vi bara kan.



Älskade barn! Snart är det bara Du, Mamma & Pappa igen <3

Kommentarer

  • Sandra - blivande mamma i Mars 2011 säger:

    Jag kände något konstigt idag, typ något som kittlade i livmodern :P Jätte konstig känsla, det varade en pytte liten stund och sedan har jag inte känt något mer !

    2010-09-01 | 17:56:06
    Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: