Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Jag somnade väl halv tolv kanske. Colin nio. Han vaknar aldrig på nätterna men inatt var det party så då var det mat som gällde men typ 3 tuggor sen sov han igen. Christian fixade maten så jag slapp kliva upp. Helt mör i kroppen efter så lite sömn. Sju klev vi upp för då låg Colin plöttsligt på mitt huvud. Idag måste jag sänka sängen så Colin inte kan krypa över till oss. I slutet av månaden ska Colin börja sova i sitt eget rum. Han har ju trotts sovit ensam och hela nätter från han var 3 veckor gammal. Bara för att det är mysigt att ha honom nära som han ligger i vårat rum. Men ju längre man väntar ju svårare blir det.

Idag ska vi inte göra något speciellt jag ska försöka vila lite senare då Colin sover. Ska gå milen och städa lite hemma. Ska boka tvätt tid till imorgon för att jag ska tvätta babygymmet som Colins nya kusin ska ha Colin har ju inte legat på ryggg i det sen i Mars och nu kryper han bara ur och är noll intresserad.vagnen ska också säljas och tvättas. Lite sånt ska bara fixas. ¨

 Nu har jag någon som kräver uppmärksamhet på golvet. Vi ska bygga klossar!







Colin i soffan igår. 3 sekunder tog den innan han hade rammlat ner. Går inte att ha honom i soffan. Han kryper så snabbt så han rammlar ner direkt om man inte håller i honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: