Sandra - Colins mamma

Tråkigt

Kategori: Familjeliv

Ja idag är det den 28 Augusti. Den dagen skulle bli toppen, var planerad in i minsta detalj och jag var superstolt över mig själv att vi äntiligen skulle göra något som förr. Men jag blev sviken allt rann ut i sanden. Det är bara att bita ihop och acceptera att det aldrig kommer bli som förr. Jag kan kombinera vänner, familj, nöjen och intressen hur bra som hälst och jag ställer alltid upp för mina kompisar. Men vissa kan inte ens kombinera pojkvän och kompisar? Då betyder inte de vänner man har något utan bara pojkvännens. Det kommer aldrig att hålla och jag kommer inte att finnas kvar när det inte håller längre. Jag älskar mina nya vänner som är flexibla och bryr sig om sina vänner och mig och kan umgås familjevis och med pojkvänner utan problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: