Sandra - Colins mamma

Utflykt

Kategori: Familjeliv

Idag ska vi på utflyt till Söderhamn döderhamn den mest hatade staden, hålet på världskartan det enda bra som gjorts där är min lillasyster Emmy. Henne ångrar jag inte. Har hatat det stället enda sedan mamma flyttade dit men nu är hon som tur var på väg hem igen! YES!! Colin får träffa sin mormor och moster mer.

Iallafall ska jag åka dit med min faster och mina kusiner. Vi ska träffa mamma och alla andra i familjen och mysa lite. Ikväll kanske det blir trevligheter med massor av familjemedlemmar också. Jag är så lycklig! Jag får nya kompisar hela tiden och det är nästan så jag inte hinner träffa alla. Allt är så roligt. Ska ta tag i allt nu.

Just nu sitter Colin i hundkorgen och äter hundleksaker. Jag förstår inte grejjen. När Colins kusin SM var här så åt hon hundben. Haha man kanske ska börja köpa hundleksaker till Colin då. Annars så försöker jag faktiskt att få Colin att inte vara i hundsakerna. Inte för bakterierna utan för att Ville inte får leka med Colins saker. Ska Colin slicka på Villes så kanske han känner sig ännu mer överkörd.

Uppdaterar kanske från Söderhamn annars så kommer det bilder när vi kommer hem. Om en timme ska vi åka så vi lär packa lite. Badkläder också om det blir ett dopp eller två.



Världen blir bättre om man vänder den upp och ner. Colin gör det ofta och skrattar gott. Och ja han får mat men han gör av med allt när han kryper och leker hela dagarna. Därför har han inge babyhull. Han är långt före i utveckligen med sin motorik säger vår läkare och bvc tant. Nobellpriset nästa Colin! Nej men dom sa så sist på 6 månaderskontrollen. Ja kan han vända sig själv nu? Eehh ja han var 2 månader då. Han började krypa när han var 5 månader. Så nu kryper han och sätter sig kollar lite. Kryper igen och sätter sig på knä och sträcker sig efter oss. Sötnosen.

JAG HAR ANLEDNING TILL ATT SKRYTA, MEN IGENTLIGEN ÄR DET INGET SKRYT. DET ÄR SANNING :)

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    Jaså haha. Äh men dom brukar ju inte komma såhär tidigt, vanligast är väl när dom e 8 månader så dom kommer säkert, bara william som e tidig:D

    2010-08-10 | 15:10:02
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: