Sandra - Colins mamma

Vaken

Kategori: Familjeliv



Natten var okej men det var lite strul. Det gick iallafall jätte bra när jag och Y jobbade tillsammans så slapp man vara helt vättskrämd iallafall. Nu har jag vaknat för en halvtimme sedan och Colin har somnat. Som vanligt. Idag vet jag inte vad vi ska göra bara typ vara hemma och vila. Jag är jätte trött. Kan endå inte sova mer nu får göra det på em isåntfall. Ska gå och köpa ett par jenas till Colin jag hittade igår och få lite luft. Kanske jag går hem till pappa och hälsar på. Länge sedan nu och min lillebror fyller ju 3 år imorgon. Jag vet inte vad jag ska köpa till honom! Något förslag? Traktor säger han till alla men då får han ju bara sånna om jag köper det.

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    Vi kommer inte till gävla, vi ska på konsert imorgon kväll i järvsö.. Tror de ska fira han lite imorgon sen ska vi fira han på helgen. söndag tror jag :)

    2010-08-03 | 17:56:29
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: