Sandra - Colins mamma

-18 kilo

Kategori: Familjeliv

Ställde mig på vågen idag. Har ju "fuskat" massor nu. Den stod på 47,2. Alltså -18 kilo sen innan Colin flyttade in i min mage för 1,5 år sen. Nu är bara att svarva på lite muskler. Jag är lite wannabee Anna Anka. Till sommaren ska jag se ut som henne. Jag ska aldrig bli fet igen. Aldrig i livet för Colins skull, han ska vara stolt när han är med mig, min älskade son <3

Jag på studenten med maxvikten 65 kilo :O! Kan inte fatta att jag har vägt två och en halv Colin mer än vad jag gör idag. Men livet är bra mycket bättre nu med. Två år sen man tog studenten också. Gammal jag känner mig..

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    jag förstår precis hur du känner ! skit bra jobbat !! :)

    2010-12-15 | 22:46:54
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA säger:

    sv: jahaa, visst är dom goda ? :D

    vad duktig du varit med vikten, hur har du lyckats?

    har du gjort något spec?

    kram

    2010-12-16 | 09:03:18
    Bloggadress: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hur lång är du?

    2010-12-16 | 10:20:28

Kommentera inlägget här: